maandag 7 januari 2013

Wat kan ik voor je doen?



Wat kan ik voor je doen?

Mijn werkzaamheden hebben betrekking op vier hoofdgebieden:

1.    advisering & uitvoer

Ik adviseer kunstenaars, ontwerpers en architecten, maar eigenlijk iedereen die in een creatief proces te maken krijgt met mallen. Ik begeleid het proces vanaf idee tot eindresultaat. De begeleiding kan op afstand zijn, in een adviserende rol, tot heel dichtbij waarbij ik ook de daadwerkelijke uitvoer voor mijn rekening neem. En alle gradaties daartussen. Maatwerk dus!

2.    Cursussen

Door mijn ervaring met kunstenaars en vormgevers van verschillende achtergronden heb ik ervaring met mensen die nauwelijks ervaring met keramiek hadden tot professionals met keramiek. Hierdoor ben ik in staat om mijn kennis op verschillende manieren over te brengen. Van beginner tot professional. Voor verschillende groepen een cursus op maat. En daarmee een mal op maat!

3.    Werk in opdracht

Heb je een idee voor een product? Of voor een kunstobject? Ik verzorg de uitvoer. Van brainstorm tot eindresultaat. Maar altijd in samenspraak met jou.

4.    Eigen werk

Uiteraard heb ik ook eigen werk gemaakt. Zowel gebruiksgoed in porselein (kopjes, vazen, schalen) met of zonder transfers als vrij werk, waaronder grote tegeltableaus. Zoals altijd in mijn werk met grote aandacht voor tactiliteit.

Geen opmerkingen: